första praktikveckan, check!

inte bloggat på en hel vecka, men man kan väl säga att jag inte haft tid till det.

jobbat nu i en vecka på Arosfortet, och jag trivs bra faktiskt! schysst personal där och har fått schyssta tider, så kan inte klaga! kommit in i deras arbetsrutiner lite nu med så det flyter på hyffsat bra, men blir nog ännu bättre om någon vecka då jag säkerligen lärt mig allt utantill.

Blev utgång i fredags till Corner. Vet inte riktigt vad jag ska säga om de stället, hört många halmstadbor denna veckan som dömt ut det helt, men ja, var inte där inne speciellt länge och var inte speciellt nykter, så kan inte riktigt uttala mig om det.
Förfestade hos Leo och sedan drog vi då till Corner som sagt, där träffade jag Robin och Martin som jag inte sett på år och dar, så det var riktigt skojj! Så ja, umgicks med dem då hela kvällen och natten.
jobbade dagen efter och vart rätt sleten efter några få timmars sömn, men det gick bra ändå! 

Känner nu att jag ska försöka ta tag i mitt liv och diska samt plocka iordning lite efter mig. Jag vet, klockan är över 12 och det är söndag, meen imorgon börjar jag 16.00 vilket är så jääkla skönt!!! Äntligen får man vila ut! 
(fan ta Emma ifall hon väcker mig när hon kommer inklampandes i lägenheten vid 8......)




/T 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0