cp svenska!!

sitter här med svenskauppsatsen och har totalt fastnat känner jag.. Hatar mitt liv!! det svåra är att få en röd tråd genom hela cp arbetet och komma på ett bra avslut.. (typ de två sakerna som läraren tycker är viktigast att man ska ha). 
Men har nog inte så jättemycket kvar jag ska skriva som tur är. 

Fredag imorgon och jag ska spendera min helg i Hässleholm där jag ska va kattungevakt (haha) åt Ida och hennes tjej!
Sedan på söndag blir det att åka vidare mot Halmstad :) älskar den staden!! Får se om jag kommer älska denlika mycket när jag spenderat 5 veckor där. 
Jag och Emma har kommit överrens om att vi ska ut och springa VARJE dag i Halmstadefter att jag har slutat jobba på kvällen! får se om vi kommer klara det, hehhh.. 




/T



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0