sista dagen på praktiken...

Vart då sista dagen på praktiken idag, och det känns sjukt tråkigt faktiskt.. Har trivts som fasen och kommer sakna min handledare och de andra som jobbar där som fan! riktigt trevliga människor som jag kommer hälsa på i framtiden. Snälla som de är gav de mig även MVG och sa att jag hade varit till mycket stor hjälp, och att de möjligtvis ringer in mig som extrapersonal i framtiden om det skulle behövas :) fettt niiiiis!

Sista natten nu i Halmstad, sen bär det av till Markaryd imorgon och laddar inför kommande sportlov, så jäkla skönt ska det bli!

kommer troligtvis ladda upp några bilder från tiden i Halmstad imorgon :D



/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0