pluggg

sitter här och pluggar åter igen, fast denna gången med en uppgift vi fått i idrott b. Känner att jag måste göra bra ifrån mig på detta arbetet om jag ska få något bra betyg. 

Provet i Samhällskunskap idag gick väl sisådär. Håller tummarna för ett G iallafall! 

Troligtvis blir det Baccus med Emma och möjligtvis Mattias på fredag som det ser ut i nuläget, sköjj! :)
Och innan festandet på fredag ska jag följa med Emma till Vinslöv så ska vi checka in lite balklänningar. Kanske lite tidigt, men bättre att va ute i för god tid än för sen! 


Nu blir det boonde! sista avsnittet tyvärr.. 




I was there for you, you where the for me, 
can we get this back again?







/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0