hej och hå

det var ett rätt bra tag sedan jag skrev här.
Har inte orkat, haft tid eller haft lust till det!
Men nu tänkte jag göra ett litet inlägg då :)

ehm ja, förra helgen var det fest som gällde!
Ja herre.. Men kul var deet :)

vad har mer hänt..
Jo i torsdags blev det första badet i getesjön i år! asså de vattnet, fyfan. Tror fasen inte de finns några fiskar i de vattnet. Iallafall inga som lever, de vattnet är verkligen riktigt äckligt!
Men jag badade i det iallafall, eller, blev tvingad av stefan och jocke att bada rättare sagt ;)
Men det var möjjs och kul.

Sedan igår då så var jag hemma hos johan med några och var där lite. kanske inte så ovanligt :)

jaa, det var väl allt!
eller just de, välgörenhetsgala imorgon i kulturhuset! Show och Musical som håller i allting och de ska sjunga och dansa och sådant lite granna! 100 kronor inträde tror jag det var, och första gången de kör börjar 15.00 och andra 18.00. Kom dit och checka vettja :)







       /Teessan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0