Lunch

Lunch nu!
ja, jag cyklar hela vägen hem för att äta lunch. Fattar inte hur jag orkar, men motion iallafall!
Asså jag måste börja motionera mera. Enda gången jag motionerar är just när jag cyklar till och från skolan i vanliga fall. Men jag kan ju skylla på att snön har vatt ivägen innan för att ut och springa? heh. Dock har jag inte den att skylla på nu längre så de blir ut och springa MINST 2 gånger i veckan nu fram över till sommaren!
får väl se hur det går.. Kommer väl troligtvis springa 60 meter sen är jag död som en, död fisk(?)..

nu får jag bege mig mot cyllen igen och cylla tillbaka till jobbet!


jag vet, onödigt inlägg.







/Teessan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0