24 Mars

torsdag idag och man fick sluta lite tidigare från jobbet!
skönt!
När ja kom hem gick ja en runda i skogen, skönt vare!
men helt plötsligt så trampa ja på nått hårt, så vände mig om och skulle se va de va. Så va de typ en skelettkäke från ett djur med tänder på :oo as äckligt!
tog kort på de hahaha xD

inte mysiiiig.


ja sen hände de en sak med idag.
för er som inte vet har de ju vatt en hel del inbrott här i markaryd och timsfors på sista tiden.
de går rykten om att de åker runt i en vit skåpbil och plingar på och ska kolla rundor och att de luras med att de ska va några byggarbetare eller nått.
Så idag vid 3 tiden så plingade de på på dörren och jag och min bror va ensamma hemma.
kollade ut genom fönstret och där stod en vit skåpbil utanför :o
livrädd! men öppnade dörren och där stod 3 irrländare och undrade när min pappa slutade jobba och sånt. Sa att jag inte visste, de ville väl ha reda på hans jobbtider så de visste när huset är ensamt.
Kände även igen dem för va de irrländarna som var i Markaryd förra året och gjorde inbrott och massa annat. De flesta ungdomarna i Markaryd vet vilka de är så så ni vet är de troligtvis dem som är inbrottstjuvarna!


btw, kolla denna länken!
http://www.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Fmaaajkel.blogg.se%2F&h=8a7b0 
sjuk är den. 










       /Teessan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0