5 Juni

söndag idag och bara 4 dagar kvar i skolan. Känns samtidigt lite små tråkigt men ändå skiit skojj!
Finns inget bättre än sommarlov!

I Fredags var jag med Emma och min broder i Halmstad.
Vi skulle egentligen ha besökt sannarpsbadet, men sen beslöt vi oss för att dra en runda till brottet istället och bada där. Varför bada inomhus när det är så fint väder?
Där träffa vi iallafall mina skööna vänner :) behövdes verkligen kan jag ju säga!

och sen på kvällen blev det lite små festande, aldrig fel (:


Ikväll blir det till att träffa en kompis som jag inte träffat på ett tag!
Kulkul! =)



The memories will always remain, but now it's time to look ahead and move on









/Teessan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0