22 juni

Var och bowlade idag med familjen.
Jag och broder hade en egen bana, och ja, ni kan säkert själva lista ut hur de gick ?;)
JAG VANN!!

detta sommarlovet har verkligen sugit än så länge.. Nästan bara vatt hemma och tittat på one tree hill dagarna igenom. Hunnit med nästan 3 säsonger än så länge! mohaha.
Men bara 2 veckor kvar, sen blir det sommarlov på riktigt! =D 

Midsommar på fredag och jag har inga direkta planer kan jag ju inte påstå. 
Får se om de blir att va med de gamla vanliga gänget eller helt enkelt bara va med släkten? 
hmm. 



- Försöker verkligen glömma dig helt, men stöter hela tiden på saker som påminner om dig.






     /Teessan.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0