frammeee!

Wooho! gratis WiFi på hotellet ;)                                                                                                               Kom fram för ungefär 7 timmar sedan och resan hit var mer än dryg för min del.. Feber, hosta och ont i öronen så jag trodde jag skulle dö när vi landade.. så blev inget solande för mig idag alls :(                     .Var iaf med och gick en runda nu på kvällen! (klockan är sex timmar framåt här)                                      på den rundan hittade jag ett par jeans shorts för 50 Kr, ett par gucci solglasögon för 50 kr och en paris hilton parfym för 50 kr :)                                                                                                                        Nu blir det te att lägga sig i sängen och sätta på tv:n och öppna en smirnoff ice :D Och be till gud att febern är borta imorgon!                                                                                                                         Ha det fint! (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0