:D

Har nu varit pa andra hotellet i 2 dagar :)
gillar det skarpt!

tanka sig att jag, som nastan ar livradd for alla djur hade en odla i handen och 2 odlor pa huvudet, sen efter det en apa pa huvudet och klattrandes pa mig, och massor av faglar runt om mig i forrgar!
nu tanker ni nog att jag bara hittar pa, men icke! blivit en riktig djurmanniska ;)

Varit riktigt fint vader ni i 2 dagar! sen varit ratt molnigt med lite sol da och da. Sa brun har man val inte blivit precis.. Dock skit lokvarmt nar det ar molnigt ocksa!
men far hoppas pa fler riktiga soldagar nu sista veckan sa man far lite farg iallafall! :)

nu ska jag upp pa rummet och duscha, sen blir det ut och ata god mat och kanske shoppa lite!

Juste, jag har kopt en gron adidas vaska som ja tkr jaatte mkt om! :D ska ha en till i ngn annan fargglad farg!!

Sen vill jag bara saga att jag saknar mina kara vanner Ida & Emma mkt :( och de andra i min klass!


ha deet!






/Teessan.

Kommentarer
Postat av: Emma

Du är jättegullig om du vill köpa en snygg adidas väska till mig med, du får pengar av mig när vi ses! (a :D



Hoppas att du har det bra tjejen, du är saknad! <3

2011-07-19 @ 00:36:16
URL: http://emmatornered.blogg.se/
Postat av: Tessan

kan se om pengarna racker till och om de far plats i bagaget hem! :)



det har jag! dsm <3

2011-07-19 @ 11:42:23
URL: http://manymilesaway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0