idkmcj

trött cheey!

Skolan börjar på måndag och de kan suga... fyfan asså, kommer inte oorka!
Och innan dess ska en svenska uppsats vara klar som jag har en biit kvar på.. FAN, döda mig? Sen måste jag även fixa praktikplats som jag inte gjort än. gah.
Aja, hade iallafall 2 roliga dagar i Halmstad med Emma babe denna veckan :) Eller, vi kunde ju haft det roligare om det inte varit för en viss person.. arg? JA. Men ja, kan ju säga att jag är liite trött på själva stan där, höhh! xd

Idag vet jag fasen inte vad som händer asså. något hoppas ja! Fast vad förväntar man sig när man bor i Markaryd liksom? vill tillbaka till Halmstad! :(



hahahah hittade denna bilden på datorn. HAH rätt gammal!
Emma, ja älskar dig!
<3





/ Teessan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0