woho

freeeedag o helg!
fasen, vad veckorna går snabbt!

igår hade vi då aktivitetsdag, o jag och emma skulle bada i halmstad :) men otur som vi har så glömde båda överdelen till bekinin! uups! så vi föreslog för läraren att vi kunde gå en runda istället i halmstad då. Och då sa läraren till oss att vi kunde gå och shoppa om vi ville :o vadå att man blev överraskad?!
men ja, vi gick in till stan och shoppade lite då :) , köpte inte så värst mycket, pengar vettni.. Men blev iallafall en tjocktröjja, en skjorta och ett par tights! nöjd med de lilla jag köpte iallafall.
Sen gick vi till badet igen och satte oss där inne o tittade lite på alla som badade , och träffade min kära vän ole!

Nä nu ska ja äta o sånt, sen blir de packa o sånt o bege mig o sola o basta med min ida!


ha en trevlig kväll, för DE ska ja :)







/ Teessan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0