Måndag

Måndag nu och den börjar med en låång sovmorgon!
Börjar inte min praktik förrens halv 2 och det är nice! dock vill jag inte veta hur länge jag kommer jobba idag..
Kan säga att jag faktiskt börjar bli nervös.. aldrig tagit hand om gamlingar innan :o

aja, lördagen blev lika bra som fredagen var!
Så denna helgen har varit kanon denna med.
2 riktigt bra helger irad , och har redan planer för nästa helg :))

Helgens låtar är:
Iyaz – So Big
Enrique Iglesias – Tonight (I'm Fuckin' You)
och
Johan badh - Tess
Johan badh - Jag är brat

De låtarna har varit på hela helgen ungefära :))


Sen kan jag inte fatta hur i fasiken inte Anders Fernette med låten Run inte gick vidare i melodifestivalen?! inte ens till andra chansen!
Låten är ju fasen bra, mycket bättre än de andra låtarna som gick vidare..
Anders Fernette – Run









/Teessan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0