2011 = minnen!

Väla igår, och hittade lite smått! 
Blev 2 par jeans, en mysig tjocktröja och en tröja till nyår, som då är imorgon :) 

Idag har jag då planerat och fixat saker och ting till imorgon, alltid ute i sen tid.. 
Spenderar iallafall nyårsfirandet med älskade kusin och älskade syster! Laga god mat, dricka lite smått och gå loss helt enkelt.
Sen blir det troligtvis att dra vidare till en fest i närheten (y. 

Detta året har varit upp och ner, fast mest upp!
Thailand, Bf09, liseberg med rembo, växjö, ett antal oförglömliga stunder med mina älskade vänner, sedan har jag också lärt känna många underbara människor.
Finns många minnen från detta året som jag kommer bära med mig resten av mitt liv. 













Kände att det blev en del bilder nu, men dessa bilder symboliserar ytterst en liten del av alla minnen jag har från detta året! :)





Önskar er ett gott nytt år mina vänner! 







/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0