sjukling som börjar må bättre!

hej hopp! 
sjuklingen börjar bli bättre, yeeey! 
fortfarande lite smått yr, men inte lika farligt som igår tack och lov. 
Blev att stanna hemma från skolan idag iallafall, för kände mig riktigt kass imorse.

Kusin ringde precis och frågade om jag ville följa med till Balders imorgon, haha! 
Inte vatt där på år och dar, så funderar starkt på att följa med! om jag mår bra imorgon då. 
Eric Amarillo uppträder där juuu :)
Håller tummarna på att jag är fit for fight imorgon (y)


Ikväll är det då idolfinal, vilket är spännande =D 
Har ju sagt sedan en lång tid tillbaka att Robin och Amanda skulle stå i final, vilket de gör, mohaha. 
Nu håller vi tummarna på att Robin tar hem det bara, tror att han skulle haft mest nytta av det! 






/T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0