projektredovisning, CHECK!

ÄNTLIGEN är projektredovisningen förbi!! 
Hade fasat över detta hela jäkla läsåret ungefär. 
Jag, Ida och Emma var näst sist, så inte blev man mindre nervös över att sitta och vänta på sin tur och lyssna på de andra som var duktiga.. 
Men otroligt nog gick det ändå hyffsat bra för oss! jag tappade inte bort mig som jag trodde jag skulle göra iallafall, oc vi kom ihåg allting. Dock behöver ja inte nämna alla småfel lärarna hittade, så petnoga som de va behöver man inte va.... 

Så imorgon blir det för oss att kompletera arbetet lite smått de små felen vi hade, så inga vanliga lektioner imorgon heller nej :) 







Min älskade vän, försök aldrig mer försvinna ifrån mig. Finns inga ord som kan beskriva hur mycket jag älskar dig!  







/T

Kommentarer
Postat av: Ida johansson

Bajs projekt

2011-12-07 @ 08:21:14
URL: http://releasemeandyman.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kan man säga!

2011-12-07 @ 15:08:01
URL: http://manymilesaway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0