KOOMSI SNÖN

börjar bli riktigt kallt att cykla till skolan på morgnarna nu, men vart är snön? (ber till gud att det kommer vara snö på julafton!).

Just nu sitter jag här med Naturkunskapen som vi har till imorgon. Drygt, och väldigt super tråkigt. 
Handlar om genetik och genteknik. Kommer inte ha nytta av detta i framtiden, och cp svårt att lära sig, så varför ska jag sitta här och plugga in onödig kunskap?
-bra fråga!
-hihi tack. 
Gillar att prata med mig själv, då jag får som bäst svar ju.  

trött tjej? ja. 


Täppt i näsan så måste använda mitt älskade nässpray igen känner jag!
Blir alltid beroende av det varje gång jag är lite smått förkyld.. 






/T



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0