Huvudvärk? ja, ja och ja.

blir rädd för mig själv.. 
Har haft yrsel hela dagen idag, inte hela tiden, men de kommer bara helt plötsligt utan förvarning..
Har även en dunkande huvudvärk och har börjat känna mig illamående nu på kvällen, men ingen feber konstigt nog! 
Aldrig haft denna sortens yrsel innan vilket känns läskigt! 
Fast allt kan bero på att all spänning och nervositet gått ur mig under dagen. Hade ju redovisning igår vilket jag höll på att spy för och sen även privata saker hemma. 


Borde egentligen skriva i min loggbok nu, men har verkligen inte orken till det trots att jag har sovit i 2 och en halv timme nu i eftermiddags. 


snurr snurrrrr





/T






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0