29 augusti

första skoldagen avklarad och en dag mindre till nästa sommarlov!
gillar inte mitt schema någonstans.. nästan så att det är bud på att byta skola! haha.

Klassfoto imorgon vilket suger för har ingenaning om vad jag ska ha på mig eller något, som vanligt.

Höstmarknad om sådär 2 veckor vilket gillas oerhört! Den dagen på året man går som mest loss i Markaryd (y)
Förfest och allt redan fixat också! peeerfa :D

Har kommit på att min dator suger något fruktansvärt. Hållit på att ladda ner säsong 1 av Gossip Girl nu i 3 dagar, och den har laddat ner 17.4 %.. Fattar inte vad som är fel, inget virus i datorn alls juu! eller, kankse, lite..













/Teessan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0