blablah

äääntligen fredag!!
så sjukt gött! =D

Veckan har gått snabbt, var hemma i tisdags och onsdags på grund av förkyldning och halsont.
Troligtvis ska jag ta bort mandlarna snart.. för varje gång jag blir lite täppt i näsan eller ngt litet så får jag svårt att andas, svälja och ont i halsen. INTE kul!

Men annars har veckan varit braa (y) Fredagar e ju sjuukt bra! har bara 2 lektioner, halv 10 - 12 =D hiihh.

I helgen blir det kalas imon, och sen Haalmstad på söndag :D giillas!

Sen marknad nästa helg igen som säkerligen kommer bli rolig! roligare än förra året får man hoppas! hehehehh.





/ Teessan.

Kommentarer
Postat av: mamma

Ja det hoppas jag verkligen!! Att det blir en lugnare marknadskväll för din del.....

2010-09-03 @ 16:45:01
Postat av: tessan

HAHHAHAH

2010-09-04 @ 13:13:07
URL: http://manymilesaway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0