kanon helg!

precis kommit hem ifrån skåneland! skönt att vara hemma i kära småland igen ;) hiiih.
Igår var ja o emma hemma hos en av hennes kompisar, mattias tror jag han hette =) riktigt trevligt =) spelade tv spel hih! så sjukt grym var jag =D typ!
Sen stack vi hem vid 12 tiden och tittade lite på paradise hotel (y) Sen blev de sängen =)
Tog bussen hem vid 12.47. Hann träffa min kära vän Samir en pytte runda! riktigt trevligt! Måste träffas snart igen vännen! Sen träffade jag även Marcus en stund, trevligt det också =D

Nu blir det snart till att träna lite, sen plugga ikväll... iiiilllaaa!




- Man vet inte alltid vad man vill, och inte heller vad som är de bästa.






/ Teessan.

Kommentarer
Postat av: samir

MYCKET snart, sötnos!<3

2010-10-21 @ 21:50:09
Postat av: Tessan

jaa!

Söte! <3

2010-10-22 @ 19:22:00
URL: http://manymilesaway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0