Heeelg!

Äntligen heeelg! wohoo =D
Hade engelska prov i torsdags, och de gick väl, sådär? G hoppas jag iallafall :)
Sen gjorde ju jag , Emma och Ida en typ teater på svenskan eller vad man ska säga.. Vi gjorde om sagan "de tre små grisarna" lite ( eller de tre små mössen som vi gjorde om den till ) och sen spelade upp den inför klassen =) Fick reda på idag iallafall att jag fick VG där! kanon i och med att jag har fått IG på alla andra muntliga grejor i svenskan haha xD

Ikväll blir det att titta på idol med en vän :) sen de andra dagarna i helgen vet jag inte vad som händer? Halmstad kanske? Får see =)


Nu ska ja göra lite saker sen äta.



Saknar Thailand så sjukt jävla mycket.





- Allt fixar sig, bara man verkligen vill att det ska göra det!






         / Teessan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0