Helg, igen!

Fredag då! asså veckorna går ju hur snabbt som helst verkligen ;o bara 3 veckor kvar tills jullov! var de inte höstlov typ precis? aja, man ska inte klaga =D

Då är frågan vad som händer denna helgen? hmm. Blir nog inte speciellt mkt i och med att många av mina vänner tillbringar helgen på DH.. Nördar :)

Men ikväll blir det iallafall Idol med min kära Olle (L)
Blir ju låtarna Fix you - Coldplay och Beautiful day - U2  för honom idag. Hoppas o tror det kommer gå kanoon! :)
Han kommer gå vidare , så enkelt är de!

ja vad ska man mer säga..
Trevlig Helg! :D





Läääcker! 



Juste, låttips skulle ja ju med skriva! 

Daniel Adams-Ray - Förlåt att jag aldrig sagt förlåt

fast, hela hans album är bra ;) och den killen är iinte heller ful!


            / Teessan.




Kommentarer
Postat av: Ida.J

Fan va ute du är snäckan! Låten du tipsade om tjatade jag ut för längesen ;) höhö kom igen nu TellI!

2010-11-27 @ 15:57:13
Postat av: Tessan

ida, ja vet vännen :) men ja måste väl nt tipsa om jätte nya elr ? ;o kolla mitt förra låttips, typ 2 år gammal låt ;)

2010-11-28 @ 15:49:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0