Torsdag


Hejje!

Dagen idag var rätt seg faktiskt. Gillar inte Torsdagar precis.
Men det blev iaf rätt mycket skratt idag och deet gillas! :) Vart på rätt dåligt humör på morgonen, vet nt vf.. Men sen ändrades det =)
Åt pizza på Merlin med Ida också. Det var gått som faen men mätt blev man :o vi delade på en pizza men jag orkade nt hela min halva så Ida högg i sig den också som en liten kamel! (y) 

Imorgon går vi bara till 11.15 som vi gör alla fredagar :D NICEE!
Sen vid 15.00 ska jag ta en spruta :(( Hatar verkligen sprutor men måste ta denna iochmed att jag ska till Thailand i sommar.

Idag kom mina efterlängtade skor också så ska bara hämta dem i Markaryd. Är verkligen i stort behov av skor så de är kaanon!



Kan sommaren komma snart elr ? :(
Bild tagen av mejj i Gotland när vi var där med 9b. 


    



             / Teessan.


Kommentarer
Postat av: Ida.J

hahaha onödigt o lämna mat kvar ju (a) gott vare !!!



Du tror du är stolt över bilden xD

2010-03-13 @ 14:30:34
URL: http://releasemecandyman.blogg.se/
Postat av: Tessan

hahahahah!!



Typ är as stolt över bilden (aa)

HIHIHIH

2010-03-19 @ 12:44:53
URL: http://manymilesaway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0