Torsdag


Godkväll!

Dagen i skolan var rätt slapp typ. Innan gick vi till 4 på torsdagar för hade hål mitt på dagen. Men nu har de ändrat det så vi nt har hål längre utan slutar 14.20 ist. Hur niice är inte de vava :D?
 Ida äcklar mig ibland faktiskt :( hon gör snorlorsker (stavning) hela tiden och det är verkligen det värsta jag vet ;o uusch IDA J!

När jag kom hem så blev det till att plugga lite. Göra klar svenska uppsatsen som egentligen skulle va klar till idag men för att ja va sjuk i tisdags så fick jag en dag till på mig (a)
Sen har jag gjort min andra läxa som var att läsa i en engelsk bok som vi håller på att läsa i på engelskan.
Såå duktig e ja! 2 läxor på en dag! iiihhih

Imon blir det först skola tills vi slutar vid 11.15 sen vid 17.00 blir det nog innebandy träning. Jag och Joss har haft ett litet "uppehåll" från det men vi ska dit imon och se hur det är där :) 
 Och senare på kvällen imon blir det kaanske lite fest :)
NICE!




Ha de! 






       / Teessan.

Kommentarer
Postat av: Ida.J

HAHAh men SUG ! jag vet att du tycker om det :P

2010-03-19 @ 14:10:36
URL: http://releasemecandyman.blogg.se/
Postat av: Tessan

HAHAHAH aah verkliiigen ;D

2010-03-20 @ 12:32:22
URL: http://manymilesaway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0