Söndagkväll


Hejhej.

Igår blev det då att ha lite kalas där släkten på pappas sida kom.
Trevligt!
Fick pengar som ja ville ha :)
Så för de pengarna så ska jag köpa en ny mobil som jag beställt idag!
Sen på kvällen igår blev det att gå ut och va lite med johan, mackan, hanna och några :)

Sen idag så har ja inte gjort nåågonting typ. Skönt som faen!
Laddade ner Instängd 2 som jag kollade på.
Den var rätt bra faktiskt! =)
Sen har jag känt mig helt hängig hela dagen idag så tog jag tempen precis och ja, såklart hade jag feber.... hatar verkligen det.. Sen har ja ont i halsen med så det är säkert halsfluss. Förvånar mig nt för varje gång ja blir sjuk så är det aaalltid halsfluss typ.. USCH!

aja får gå upp imorron iaf och se om jag klarar av att åka till skolan.
Ja tror jag ska göra ett försök att åka dit :)


Kan lägga upp bild på mobilen som jag ska ha imorron för orkar inte nu.
Nä nu ska ja gå och sova och hoppas att febern försvinner över natten!



Godnaaattt!




           / Teessan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0