sjukare


Tjaao

Känns som att det nästan inte går att va sjukare än vad jag är just nu ;oo
Värre än igår är det iaf!

Har 39 graders feber så känns som hela huvudet ska sprängas elr nått? och ja, jag har tagit huvudvärkstablett, men det hjälpte inte.
Sen har jag ont i halsen som f*n, och sen har jag hosta.
Så när jag hostar så känns det som man typ ska hosta upp hjärtat elr nått.. HEH!

Nä nu ska jag nt tycka synd om mig själv :) typ ja tkr as synd om mig själv menmen..

Idag har jag kollat klart på säsong 3 av O.C. , shiit vad ja grät sista avsnittet på säsongen när Marissa dog!
Typ gråter lika mycket varje gång jag ser de avsnittet..
Sen har jag bara sooovit hela dagen (y)

Hoppas min mobil kommer snart!! Gaah längtar efter den :)

Nu ska ja sova ännu mer. HEh



Ha de bra. 



         / Teessan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0