sjuk


Hej!

Gick till skolan idag fast jag hade feber och mådde piss imorse.
Men blev bara att vara där första lektionen sen kände jag att ja verkligen inte orkade.
Så blev att åka hem och soova.
Så har precis vaknat :) sköönt!
Mår fortfarande dåligt menmen..
Blir nog att vara hemma imorgon med, sen får jag se.

Hoppas jag är frisk tills fredag iaf! måste jag va juu :o
För fyller ju år då :)) NIICE!




Här är mobilen jag har beställt!
En LG km900 arena heter den tror jag.
Så den kommer någon gång i veckan hoppas jag :)
Så gööött!!



Nu ska jag sätta på en film och bara ta det lugnt.



Ha de!




       / Teessan.

Kommentarer
Postat av: Jari 0 Lisbeth

Du har köpt en riktigt nice Mobil



Kramar från oss

2010-03-26 @ 21:20:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0