hemma


Godmorgon!

Blev till att va hemma idag för har inte sovit mycket alls inatt och mådde inte bra när jag vaknade.
Så har sovit enda tills nu! Sköönt som faen!
Mår fortfarande lite dåligt dock.
Dagen igår var helt okej, skolan gick snabbt så.

Sen tills fredag så måste jag välja inrikting till 2an och individuella val och skit.
Jag vet inte ens än vilken av inriktningarna jag ska välja?
Den pedagogiska eller fritid? hrmm.. Den pedagogiska sägs det att man får bäst utbildning av eller vad det var men sen verkar ju fritid mycket roligare. Jag vet inte ens vad jag vill jobba som när jag blir stor än så iinte så lätt detta nejj.
Som individuellt val i 2an tror jag iaf att jag ska ta körkortsteori och Matematik B.

Aja nu ska jag nog sätta igång en film och ba slaaappa!
Sen imon blir det också bara till att slappa för har ju studiedag (y)




    / Teessan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0