,


Du har alltid funnits där. Allt har varit helt perfekt.
Men nu, bara en enda sak som har förändrats i ditt liv och du bara glömmer mig?
Jag vet, du älskar henne. Men vadå, ska du bara skita i mig nu och bara vara med henne?  
Du har sagt att du alltid ska finnas där när jag behöver prata om något, men vart finns du nu då när jag som mest behöver dig?
Du kommer alltid betyda mycket för mig. Och jag vet, jag betyder mycket för dig också. Men visa det då fast saker och ting har förändrats. Det kommer nog aldrig bli som förr när jag verkligen kunde prata med dig om allting, men jag vill verkligen att det ska bli bättre än hur det är nu.
Jag saknar dig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0