3/3-09


Heje.

Skolan idag var helt okej som vanligt.
Fick reda på igår att vissa lärare inte gillar våran klass speciellt mkt. Att de tkr att de är tråkigt att ha oss och att de känner att det är en vägg eller nått emellan oss och läraren? ba okej xD
Fattar inte vad de har emot oss :o visst vi kan va lite jobbiga ibland kanske och skämta lite för mkt. Men vi brukar inte ge blickar till lärarna och sånt som vissa lärare säger :o snarare lärarna som ger det till oss..
 
Aja igår fick jag också reda på mitt Engelska prov. Gick väl sådär men det var faktiskt väldigt svårt tkr jag så är nöjd med ett G :)

Ikväll är det Andra Avenyn!!!! wooohoo!! Äntligen efter uppehåll i 2 veckor ba för OS gått ist.


Gammal bild men den ger mig iaf massor av bra minnen.




- Miss the old times


     



          / Teessan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0