17


Jaa, då fyller man 17 idag då :)
Dagen har väl varit bra, bara gliidit runt i skolan med idis (:
Och sen har det varit den varmaste dagen än så länge idag så kan de bli bättre nästan?
Nej typ nt :)
Elr jo, fick en spricka i min nya mobil idag... rääätt klantigt men vadå att den inte verkar tåla mkt? hmm.

Sen förstår jag mig inte på sånna människor som blir arga för ingenting? Förstår inte meningen med att va arg och bråka. Dom måste nog tycka det är kul på nått sätt men förstår inte vf.

Ikväll blir det bara att ta det lugnt med familjen.
Sen imorron kmr släkten från mammas sida hit. Myysigt!


Passar även på att tacka för alla gratulationer jag fått, Tack så mkt!


Ha en bra dag för de ska ja ha =))





       / Teessan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0