10/3


Hejj!

Idag var skolan rätt slapp.
De 2 första lektionerna kollade vi på ngn film som typ handlade om gamla människor som typ är 60 år som hittar kärleken och sånt. Den SÖG! sen var det en sjukt äcklig kille med i filmen som man typ mådde illa av.. Fast Erica va lite kär i honom sa hon så ska nt va så dum :)
Sen fick jag reda på mitt AOL (arbetssätt & lärande) prov. Provet var typ på allting som vi hade gått igenom under hela tiden vi haft ämnet. Och jag fick VG! Riktigt stolt :)) fast dock så kanske ja nt får VG i betyg sa han för han tkr att ja nt skötte en annan uppgift så bra? han är ju föör störd den killen asså. Men han sa att ja KANSKE får VG.. får hoppas på de bästa för har ju nt de ämnet mer nu.

Sen i måndags fick jag reda på mitt Matteprov och även där fick jag VG (y) myycket nöjd med det för de vi hade prov på tkr jag va sjukt svårt så.

Ikväll blir det kolla Andra Avenyn och typ sova =)

Dagens låt: Jason Derulo - The Sky's The Limit  (y)
Vet nt så jätte ny kanske men den är kanon :) 


Vääldigt gammal bild menmen!



             / Teessan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0