(y)


Sovmorgon idag och det gillas (y) Fast, jobbar enda tills halv 5.. menmen.
Bara 2 dagar kvar efter denna dagen :D vadå räknar ner haha.

Dagen igår var braa! :)
Först så jobbade man till kl 1 , sen solade jag lite.
Sen vid 4 så blev det att följa med Emma på nått med kvällsposten?hah men det var trevligt:).
Sen efter det så drog vi hemåt ett tag sedan vidare till Jocke och Frida :)
Snälla som vi är så tog vi med oss jordgubbar och glass dit och bjöd på.
Och ja köpte Jocke och hans bands skiva LESS OF ME. Den rekomenderar jag verkligen till alla :D
Blev att stanna kvar där och titta på fotbollen också. SPANIEN (L)
Sedan åkte jag och Emma hem till mig och sov här :)


Nu ska jag fixa mig.






      / Teessan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0