26/6-10


Hejjj

Midsommar igår och ja vad ska man säga om den, vääldigt rolig hahah. Firade med släkten.. Men ja, ska inte klaga, var inte överdrivet tråkigt :)
Sen idag så har vi haft kalas här, firade min bror och Mamma. Och Mamma fyller år idag så Grattis till henne.

Har även varit varmt och skönt nu de senaste dagarna! riktigt skönt! nu känner man att sommarn e här, iaf lite..
Idag är det även endast 1 månad tills det är THAILAND! vadå räknar ner ?  hahh.

Kom även på idag att idag är det exakt ett år sedan vi kom hem från Grekland förra året. Intressant? jaa lite :D


Jag vet, jag är tråkig som aldrig laddar upp nårra bilder. Men det funkar typ aldrig för min dator e så hiimla seg!


aja, nu börjar jag bli trött.
Godnatt! 




        / Teessan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0