SPANIEN (L)


Poolen är klar nu så de blev till att bada idag. Inte för att den är så stor precis.. men skön att bara doppa sig lite i :)
Blev en runda till hästveda marknad med idag och hittade en rosa haatt :D gillar den skarpt faktiskt (a)

Sen nu på kvällen så kollade ja på matchen och Spaaanien så sjukt braaa!! Verkligen värda finalplatsen! Och förhoppningsvis vinner dom allt nu som jag sa från början att dom skulle göra (y)

Jag behöver nya kläder känner jag.. Men jobbpengarna kommer ju inte förens i slutet av juli?! så ccccp!
Men får väl köpa lite i Thailand o sen när ja kommer hem antar jag.
Snart bara 2 veckor kvar tills Thailand!!





       / Teessan.





Kommentarer
Postat av: Emma

Det var fan härligt på hästveda marknad (y) såg dock inte dig :o xd

2010-07-09 @ 12:39:17
URL: http://emmatornered.blogg.se/
Postat av: Tessan

jafan :D såg nt dej heller ;oo

2010-07-18 @ 12:14:21
URL: http://manymilesaway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0