rakor, iio! coral island , yeey .D


Sager bara en sak, aaaldrig mer rakor utomlands!
kande redan nar vi kom tillbaka till hotellet att ja madde illa.
Sen blev det att spy hela natten.. fyfaen.
Sa idag har jag bara atit lite vattenmelon skivor .o

Och snacka om att det var jobbigt att aka till on som vi ar pa nu for min del!
Madde as illa imorse och hade feber och skit, sa var vi tvungna att aka taxi till baten vi skulle ta som tog typ 15 min att aka. Och Thailandare kor iiinte sakta precis! och mycket svangar var det. Men spydde gjorde jag inte som tur var.
Sen nar vi kom fram till baten sa trodde ja de skulle bli battre , men vi akte i en ratt liten bat dar det guppade heela tiden! snacka om att ja va spyfardig xd
Men nar vi kom fram blev det battre och nu mar jag helt okej! .D

Saa sjuukt fint vatten och strand har ute pa on ! dock har det varit malnigt idag med sa ingen farg har man fatt.. Men asch, inte det som spelar roll ju, ar sjukt varmt har iaf! iaf typ over 30 grader varje dag .)

aja, nu ska jag baada i poolen .D kvalls dopp ,)

hoppas ni har det bra dar hemma!
Saknar mina vanner och min andra familj! 



   


       \ Teessan.

Kommentarer
Postat av: Ida.J

<33

2010-07-31 @ 17:14:03
URL: http://releasemecandyman.blogg.se/
Postat av: Tessan

<33

2010-08-01 @ 15:48:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0