in thailand!


Hellooo !

ar i thailand nu da sa kan inte skriva med dom 3 sista bokstaverna som ni kankse forstar.
Kan bara saga att det ar sjuuukt harligt har!
Kom da hit i tisdags, fyfan vad det var segt att aka i flygplanet! hela typ 11 timmar i ett plan.. plus att vi fick byta i bankok for att flyga till phuket.. Och otur som jag hade kunde jag inte somna pa flyget .(

Direkt nar vi kom fram sa gick vi upp pa varat rum da och sooov i typ 3 timmar , hade ju inte sovit ngt pa mer an ett dygn sa var rattt trotta.

Vadret nar vi kom var inte speciellt bra, malningt.
Men igar var det helt suverant! brande mej sa har ont fortfarande .(
Men idag har vadret varit malnigt ocksa tyvarr..

Har aven inhandlat lite saker an sa lange .D
2 shorts, en klocka, underklader, 2 trojjor, en gucci parfym jaa och sakert nagot mer. Men blir myyycket mer saker sen nar vi kommit hem fran on coral island .)

Nu orkar ja inte skriva mer men skriver sakert ngn mer dag .D 

rakade gora sa de blev ngt konstigt med texten nu menmen hehehe! 




     \Teessan.



     

      


Kommentarer
Postat av: Anonym

ååh låter underbart!

Saknar dig massor!

ha de!

<3

2010-07-29 @ 19:22:04
Postat av: Emma

det va från mig xd

2010-07-29 @ 19:22:37
Postat av: Tessan

saknar dejj meed gummsi .D! hoppas ni har det bra dar hemma!

<3

2010-07-30 @ 15:08:42
Postat av: Anonym

TEESSAN:D jag har beställt en systemkamera :D snacka om bra bilder till rix fm :D

<3

2010-08-06 @ 13:39:37
Postat av: Tessan

jag vet sag det pa din bdb :D!!! NICEE! (Y) kan saga att ja har en heeel del saker att beratta for dej nar vi kmr hem! :))

2010-08-07 @ 12:27:33
Postat av: Emma

Ser jag fram emot ;) vet redan lite ;) glöm inte ta kort på du vet vem!! :)

2010-08-07 @ 23:25:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0