Eclipse (Y)(Y)


Godkväll!

Det blev att åka till Halmstad idag och se Eclipse. Den var verkligen riiktigt bra!
Hela handlingen var bra och sen är det ju ett plus att Robert Pattinson är så fruktansvärt snygg! Me like (y) 
Rekomenderar den filmen för er som inte sätt den än! (typ nästan alla har säkert redan sätt den bara jag som är lite ''efter'' men ändå)!
 
Denna veckan blir det nog att åka till havet någon runda om de e fint väder, sen till Kristianstad och gå i stan lite :) och juste, på onsdag ska jag ju klippa och slinga mitt hår med. :)

Nu ska ja se en film som jag laddade ner innan som verkar bra! okej ba... vf skulle jag annars laddat ner den om jag inte tyckte den verkade bra.. heh.




Grrr!




Ha en fortsatt bra kväll iallafall!





      / Teessan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0