22/7-10


Klipp och färgningen igår blev väl helt okej. Tyckte bara att hon klippte liite för mycket på längden.. men de gör ju frisörerna alltid tycker jag. Och det växer ju ut rätt snabbt :)

Idag har jag varit med familjen i Båstad o Torekov. Fick lära mig idag att det hette Torekov och inte TorekoRv som jag alltid trott att det heter hehh xD
Men ja, där gick vi rundor lite vid kusten och tog de lugnt, åt världens godaste kulglass! Melon (y)

Imorrn blir det Kristianstad och shoppa och gå rundor där lite :D Gillas! 





       / Teessan.

Kommentarer
Postat av: Cissi

Tyck gärna till om mina bilder sen plåtningen :)

2010-07-22 @ 21:32:24
URL: http://ceciliav.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0