21 januari


Hej!

Är myycket nöjd idag!
Fick reda på mitt ULS prov igår och fick VG! jag vet, helt otroligt =)
Och idag gjorde vi matteprov, och fick faktiskt reda på resultatet samma dag. Så där fick jag också VG :) 1 poäng ifrån MVG så liite surt att jag missade den poängen.. haha nu låter jag som värsta pluggot menmen! får väl vara nöjd med VG ;)

Igår var det även säsongstart på Andra Avenyn. Seriens första säsong och andra var sjukt bra, men sen började det bli tråkigt men nu har det börjat bli riktigt bra igen tkr jag! :) 
  
Längtar tills nästa avsnitt av Paradise hotel! Cimon är så sjukt grym! Han måste bara vinna asså. Om inte han vinner så hoppas ja Greta gör dt :)

Sen fick ja reda på för några dagar sedan att det blir Thailand i sommar med familjen! niiiice!!



Ha de!



/ Teessan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0