17 januari


Hej.

Jag veet, sämst uppdatering, förlååt.
Men iaf, jag har tillbringat nästan hela min helg i hunehallen och tittat på fotbollscup med Jossan.
Grattis till Vittsjö som kom 1a av damerna och Markaryd som kom 2a av herrarna :))
Bänkarna i Hunehallen är ju tyvärr inte världens skönaste precis, så liite ont i ryggen nu.
Sen skämde jag även ut mig stort när jag var påväg hem men ska nog inte skriva hur det gick till här..

Skola imorgon då, både tråkigt och roligt kan man väl säga.
Vårt schema är ändå inte så jobbigt tycker jag inte, men det blir ännu bättre efter sportlovet! Då har vi gjort klart 2 ämnen, Naturkunskap och Arbetsätt och lärande.
Kommer även sluta halv 12 på fredagar då! (y)

Ska se tv nu sen blir det att gå och lägga sig tiidigt ikväll.
Fast kmr ändå va segt att gå upp imorgon menmen..

Ha de!



/ Teessan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0