12/1-10

Hejj!

Idag blev det skolan, trots att jag verkligen inte var speciellt pigg imorse, var allmänt förkyld och hade nog lite feber också. Men till skolan gick jag iaf och det ångrar jag faktiskt inte, haha en rolig dag i skolan har det varit med mycket skratt! fast de brukar vi ha i vår klass menmen.
  Vi körde en lek som heter sms roulett, för er som nt vet vad det är så ska man bestämma något pinsamt som man ska skriva och sen skicka det till 2 slumpvisa personer i ens kontaktlista.
Det var bara jag, ida J, ida N, Salle och Kabbe som gjorde de, hah alla andra bangade.
  Ett exempel var att vi skrev såhär: Min tampong har fastnat, får inte ut den! har du numret till vårdcentralen i Markaryd?
Haha och otur som jag har så när jag slumpade i min kontaktlista så fick jag att jag skulle skicka det till Henrik vår lärare! Hahha men banga det gjorde jag inte, så jag skickade det. Va bara liite pinsamt sen att ha lektion med han efter hahah!
Och för att inte tala om när salle slumpade och kom på sin tränare och skickade! hahahah hans svar sen var klockrent (y)
 
hahah, ojj, nu blev det mycket här.. Men såhär såg vår dag ut i BF09 :) Och jag vet, vår humor är bäst!


Ha de!


     / Teessan.


Kommentarer
Postat av: Emma (:

Haha fan att jag missade det idag :o xD

2010-01-13 @ 19:02:35
URL: http://emmatornered.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0