10 januari


hejj.

I fredags så var ja på sannarpsbadet typ hela dagen och badade, träffade även mina och idas handledare som vi hade när vi praktiserade på sannarpsbadet, Masse och tintin =) var riktigt kul att träffa dem igen! :D

Igår så var jag på björket med Ebba, det var en bra kväll! (:
Var även lite med Alle, Hampus och Linus där också :)

Idag har jag inte gjort alls mycket, hade lite feber när jag vaknade så har typ sovit hela dagen för vill gärna vara frisk tills imorgon när det är första skoldagen efter lovet.
Jag har ändå inte så jätte mycket ångerst för att börja skolan igen, för har saknat klassen lite faktiskt :))


aja,


ha de!




     / Teessan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0