wohoo


Ääntligen klar med vad ja ska säga på de muntliga imorgon på svenskan! faen sicken tid det tog.. men skönt att det äntligen är klart!
Nu har jag bara Naturkunskapen kvar, vilket inte är så lite ifs men har iaf mindre kvar att göra nu än vad jag hade innan :D
Skolan idag var väl helt okej, hah vi satt  och väntade på våran mattelärare och när det gått 10 min så gick vi därifrån och gick och åt i matsalen, och glada var vi för vi trodde ju att vi hade håål! Men tyvärr så kom ju våran mattelärare in i matsalen sen och hämtade oss..
Efter matten så var vi ute lite och väntade på att musiken skulle börja och Salle den lille tönten var kaxig som vanligt :) Hon kastade först snö på ida J osså tänkte hon kasta på mig också först, så sa ja till henne att hon skulle åka i snön om hon gjorde det.. och giiivetvis ska hon ju testa mej och kasta på mej :o så de blev att springa efter henne (samtidigt som man hörde Erica skrika som fan i bakgrunden) och kasta i henne i snön som jag sa :D mitt utanför matsalen var det också där det var fullt så de var säkert mångaa som såg när lille salle baby blev nerkastad och mulad , Mohahah nt ett dugg synd om henne iaf :D hhaha många tror nog att hon är lite mobbad i klassen för vi verkar alltid va lite dumma mot henne, men det är HON som börjar så alla vet :D oftast... Men vi älskar henne ändå hhihihi!

jaja nu ska jag göra naturen tror jag, jobbigt! fast ska göra de snabbt så ja hinner se några avsnitt O.C ikäll :)


Ha de braa


                / Teessan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0