skuulan


Shennaa. 

Är i skolan och håller på med massa arbeten. Just nu håller jag på att skriva lite i tonårshäftet om olika saker som hänt i min barndom. Inte jätte skojj men visst.
 Till imorgon har jag vääldigt mkt att göra känner jag. Ska bli klar med min muntliga redovisning och ja har typ hälften kvar att göra.. Sen ska ja nog vara klar med en bok också och har typ inte ens läst hälften? yeey! 
Skulle även vara klar till sidan 111 i matteboken idag, och är jag det? naaae inte precis. Men vad kan man göra? kan ju nt plugga ihjäl mej precis =)
 Sen har ja säkert ännu mer att göra bara att jag glömt bort det..
Går till 4 idag men ska nog gå till vårdcentralen vid halv 3 så slipper sista lektionen (y)

Kanske skriver mer ikväll om ja nt har ngt bättre för mig. typ har as mkt plugg så troligtvis hinner jag nog iinte. Men får se :D


ha dee brao!




      / Teessan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0