Lördag


Hej.
Lördag idag då och det blev till att sova till 12 typ. Skönt var de!
I helgen blir det nog att plugga tror jag tyvärr :(
Ska läsa klart en bok i svenskan tills tisdag som har 270 sidor och jag är typ på sidan 60? Yeey.
Sen har vi även prov på tisdag i engelska på massor grejer. Sen va de ngn som sa att vi hade prov i uls på torsdag så blir räätt mkt denna veckan känns de som.. elr mer än vi brukar ha iaf xD
Men skönt att det bara är en vecka kvar sen är det LOOV!

Ikväll blir det att kolla på Melodifestivalen och själv tror jag är Eric Saade och Andreas Johnson kmr gå vidare. Och av ''tjuvlyssningarna'' på svt så tkr jag att de verkar bäst också :)


Bilden var lite suddig men det är iaf en bild på typ halva våran klass :)
Från vänster Salle, Emil, Emma, Ida J och Jag =)
(Tog bilden från idas fb)



Ha dee! 




      / Teessan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0