Lördag


Precis kollat melodifestivalen och Darin var ju heelt klart bäst!! Så himla braa är han!
Men trodde och hoppades att Alcazar också skulle gå direkt, men de gick till andra chansen och timotejh elr va de hette gick direkt? Typ den låten skulle passat bättre i Lilla melodifestivalen tycker jag menmen!
Så nu är iaf både Darin och Ola vidare till finalen i globen och det giiillas (y) Blir glad vilken av dem som än vinner =)

Idag har jag bara slappat för vaknade med 38 graders feber. Inte okej..
Så har mått dåligt hela dagen :(  Har fått trösta mig själv med lite godis och O.C. :))

Nä nu ska jag se äännu mer O.C.!






Pussss! 



       
        /Teessan.



Kommentarer
Postat av: Martina

riktigt najs att Darin är vidare!!!

krya på dig snäckan

<3

2010-02-21 @ 16:26:49
URL: http://maankeno.blogg.se/
Postat av: Tessan

ja eller huur! så sjukt bra va han :D!

Tack babe! <3

2010-02-22 @ 13:40:25
URL: http://manymilesaway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0