bjklpoihmll


Hade feber igår igen.. Haaata!
Men idag har jag ingen feber? Helt cp ena dagen har jag det sen nästa inte sen kmr den tillbaka igen sen försvinner den igen? Ceepee!
Idag har ja iaf tagit de lugnt också för ska till halmstad imon och shoppa och kanske bada lite. Blir iaf shopping (y)
Ska nog köpa smink sen några byxor och ngn tröja. 
Sen ska jag beställa ett par converse på internet också ngn dag snart :) 

Idag har jag kollat på en svensk skräckfilm som heter Huset vid vägens ände. Det va en film från 2003 så säkert rätt många som sätt den redan men den var faktiskt helt okej. Den hade faktiskt sina läskiga stunder fast den var liite B xD 


Här är då converse skorna som jag tänkt köpa. 
Vet många som har sånna men ja tkr att dom är snygga! :) 




Ha de braa! 





        / Teessan.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0